GOED VS. SLECHT PARKEERBEHEER

Iedereen heeft wel eens een slechte parkeerervaring gehad. Of je nu twintig minuten rond het terrein cirkelt om een ​​plek te vinden of vast komt te zitten bij de kiosk op weg naar buiten, deze frustrerende interacties kunnen een anders geweldige ervaring met een bedrijf verpesten. Dus hoe zorg je ervoor dat klanten een goede parkeerervaring hebben?

Ten eerste moet het parkeren zichtbaar zijn. Klanten moeten duidelijk kunnen identificeren waar ze het pand moeten betreden om te parkeren. Bewegwijzering kan bestuurders vanaf de hoofdweg de weg wijzen en kan hen helpen te bepalen welke parkeerplaatsen geschikt zijn om in te parkeren. Lege parkeerplaatsen moeten gemakkelijk te vinden zijn. Als ruimtes niet duidelijk zichtbaar zijn, kan technologie voor het vinden van manieren, zoals lichten en sensoren, worden geïntroduceerd om klanten te helpen naar een open plek te navigeren.

Vervolgens moeten parkeerplaatsen toegankelijk zijn voor alle soorten auto’s en klanten. Gehandicaptenruimten moeten aan de voorzijde worden gesitueerd met accommodatie voor gehandicapte klanten. City Smart Park is gevestigd aan de Scheldestraat en is een betaalde parkeerservice waarmee u uw auto kunt parkeren. Het is mogelijk om vooraf te reserveren. Reserveren kan ook via ParkMobile!

Ten slotte is een geweldige parkeerervaring handig. Of de toegang nu betaald of gratis is, het proces van binnenkomen, navigeren naar een ruimte, betalen en verlaten zou probleemloos moeten zijn. Mobiele parkeerreserveringsapps zijn een geweldige manier om klanten vertrouwen te wekken voordat ze arriveren. Met een mobiele reservering weet de klant dat hij een plek heeft om te parkeren en wat dat gaat kosten. Als het gaat om het betreden van de faciliteit, als er een geïntegreerd toegangssysteem aanwezig is, kan toegang zo eenvoudig zijn als het indrukken van een knop of het scannen van een code.

www.citysmartpark.nl